Znajdujesz się tutaj:   Hotel *** Restauracja Sitarska w Biłgoraju Hotel Rezerwacja / Regulamin rezerwacji

Regulamin rezerwacji

 

Zapewniając komfort pobytu naszym gościom oraz sprawną obsługę przy zameldowaniu prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z Regulaminem Rezerwacji:

Rezerwacja dokonana za pomocą formularza aby była gwarantowana wymaga potwierdzenia ze strony hotelu drogą e-mailową bądź telefonicznie.

 

Regulamin rezerwacji w Hotelu Sitarska


Hotel Sitarska przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:

telefonicznym: +48 84 686 01 18
   
mailowym:  rezerwacja@sitarska.pl
   
mailowym - przy pomocy formularza rezerwacji: www.sitarska.pl,strona,rezerwacja

                                                                                                                                  

Procedura rezerwacji

Złożenie rezerwacji
 
Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Hotelu Sitarska.
Przyjęta przez Hotel rezerwacja jest niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (minimalnie za pierwszą dobę pobytu) jest zablokowany.
Płatności zaliczki należy dokonać w ciągu 48h. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
Gość nie musi wpłacać przedpłaty i może na własne ryzyko przyjechać do hotelu licząc, że pokój nie zostanie wynajęty do jego przyjazdu.
Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie.

Potwierdzenie rezerwacji
 
Jeżeli zamawiający chce uzyskać potwierdzenie rezerwacji i w celu zapewnienia sobie tzw. rezerwacji gwarantowanej, prosimy o dokonanie przedpłaty przelewem na nasze konto bankowe minimum w wysokości opłaty za pierwszą dobę.
Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje gościa o dokonanym potwierdzeniu - mailowo lub telefonicznie.
Hotel po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego pokoju. Pokój będzie przygotowany dla Gościa niezależnie od godziny jego przyjazdu.
Opłata za pokój biegnie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. Jeżeli Gość nie przyjedzie do hotelu w terminie uzgodnionym to hotel traktować będzie brak przyjazdu po upływie doby jak rezygnacje z zamówienia.
Gość w przypadku opóźnienia przyjazdu do hotelu o więcej niż 1 dobę powinien powiadomić hotel, aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.

Przedpłata
 
Zapłata przedpłaty możliwa jest na dwa sposoby:
 
1.
Na konto bankowe Hotelu Sitarska dla wpłat w polskich złotych (PLN):
 
PKOBP Oddział 1 w Biłgoraju, ul.Kościuszki 75, 23-400 Biłgoraj
 
Nazwa odbiorcy:
 
„RestArt” Borowy i Wspólnicy, Sp.j.
ul. 3 Maja 21, 23-400 Biłgoraj
NIP: 918-198-40-21
Numer konta: 70 1020 5385 0000 9202 0032 6504
Prowizję od wpłaty ponosi Wpłacający.
 
2.
Za pomocą karty kredytowej (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
 
W przypadku płatności kartą kartą kredytową hotel po uzyskaniu informacji o
- nazwie karty płatniczej,
- numerze karty kredytowej,
- oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc/rok) pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa.
 
Transakcja jest oznaczona gdyż hotel posiada terminal z identyfikatorem, a koszty pobrania prowizji ponosi hotel.
W systemie tym możemy ściągnąć przedpłaty z większości kart kredytowych akceptowanych w Europie.
Dane karty można podać telefonicznie, faksem lub mailem.
Po dokonaniu obciążenia karty kredytowej Gościa kopia wydruku z terminala kart płatniczych wraz z fakturą jest zachowywana i przekazywana Gościowi w dniu przyjazdu do hotelu.
W razie wątpliwości czy karta może być rozliczona w tym systemie prosimy kontaktować się z Pol Card (tel. 022 515 3000).

Zapłata za pobyt
 
Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku, gdy dokonał przedpłaty.
Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami.
Hotel aby sprzedawać pokój kolejnym Gościom musi precyzyjnie znać termin wyjazdu.
 
Anulacja rezerwacji
 
1. Brak wpłaty zaliczki w uzgodnionym terminie i wskazanym na potwierdzeniu rezerwacji powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
2. W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 21 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług hotelu , zwracamy 100% wpłaconej zaliczki.
3. W przypadku anulowania rezerwacji później niż 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług w hotelu, pobieramy 50 % wpłaconej zaliczki.
4. Poniżej 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług w hotelu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

Informacje dodatkowe:
Recepcja hotelowa jest czynna całą dobę.
Godziny zameldowania: od 14.00.
Godziny wymeldowania: do 12.00.
 
Cena pokoju obejmuje nocleg ze śniadaniem, bezpłatny monitorowany i zamykany na noc parking oraz dostęp do internetu.
Śniadanie serwowane jest w godzinach od 7.00 do 10.00.
Dzieci do lat 4 w pokoju rodziców przebywają bezpłatnie i hotel zapewnia łóżeczko dziecinne.
Opłata za nocleg dzieci w wieku 5-12 lat w pokoju rodziców wynosi 60 pln i hotel zapewnia dodatkowe łóżko tzw. dostawkę.
Wszelkie rabaty udzielana są od cen podstawowych i nie dotyczą cen zawartych w cennikach specjalnych, promocyjnych, weekendowych.
Rabaty nie mogą się także sumować

 


Powrót
Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij